Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hé Tails, wat gaat er voor je idee fout bij je barbell row?
    Meestal heb ik moeite m'n rug zo paralel mogelijk te houden.
    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Originally posted by Tails View Post
      bp
      3x5x60
      4x60(+1spot)
      3x60(+2spot) was hier helemaal verzuurd
      Doe een stap terug met 5kg de volgende keer en bouw het dan weer op met 2,5kg per week.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
        Doe een stap terug met 5kg de volgende keer en bouw het dan weer op met 2,5kg per week.
        2.5 p/w of per training ? Dat betekend namelijk dat ik volgende week 2 dagen 55 pak. Tot nu toe raise ik elke training 2.5 maar ik weet zelf ook wel dat ik aan mijn max zit. Ik dacht dat je eerst 3 workouts op een rij hetzelfde gewicht moest proberen en dan pas deloaden. Maar jouw kennis trek ik niet in twijfel je zal wel gelijk hebben .

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
        Hé Tails, wat gaat er voor je idee fout bij je barbell row?
        Meestal heb ik moeite m'n rug zo paralel mogelijk te houden.
        Mijn armen bewegen niet gelijk, het ziet er gewoon niet goed uit. Ik weet niet wat er exact fout gaat.

Comment

• Van wat ik uit inferno's zijn post kon lezen proberen elke training 2.5kg omhoog te gaan.

Mijn armen bewegen niet gelijk huh ??
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
            Van wat ik uit inferno's zijn post kon lezen proberen elke training 2.5kg omhoog te gaan.

Mijn armen bewegen niet gelijk huh ??
            Ik bedoel dat als ik in de spiegel kijk mijn armen niet in gelijke positie de bar omhoog trekken. Voor mij is dit moeilijk om gelijk te krijgen daarom vind ik dumbbell row eigenlijk fijner. Maar sinds het bij dit schema hoort wil ik 'm wel goed leren want de uitvoering is natuurlijk heel belangrijk.

Comment

Ik bedoel dat als ik in de spiegel kijk mijn armen niet in gelijke positie de bar omhoog trekken. Voor mij is dit moeilijk om gelijk te krijgen daarom vind ik dumbbell row eigenlijk fijner. Maar sinds het bij dit schema hoort wil ik 'm wel goed leren want de uitvoering is natuurlijk heel belangrijk.
              Ene arm net iets sterker ontwikkeld dan de andere misschien? Daar zul je zelf ook al aangedacht hebben.
              Ik heb maar weinig ervaring, maar heb je dat ook wanneer je wat minder gewicht pakt?
              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

• Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                Ene arm net iets sterker ontwikkeld dan de andere misschien? Daar zul je zelf ook al aangedacht hebben.
                Ik heb maar weinig ervaring, maar heb je dat ook wanneer je wat minder gewicht pakt?
                Ja zelfs dan maar we zien 't vrijdag wel, hoelaat spreken we dan af ?

Comment

Uitvoering is idd altijd het belangrijkst

Woon jij ook delft Pascal me 2 btw
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

• InfineGhost, oh leuk joh, en ik maar denken dat je thuis woont :P. Waar train je?

Tails, vrijdags ga ik uit m'n werk en aangezien ik altijd vroeg vrij ben op vrijdag zal ik er rond 13:30 - 45 zijn.

Comment

• 14:15 komt voor mij beter uit omdat ik ook met school zit, weet overigens niet wat de werktijden van inferno zijn daar moeten we ook rekening mee houden.

Comment

• Mee eens, die komt er speciaal voor naar Delft, volgens mij gaf hij juist aan rond een uurtje of vier er te kunnen zijn. Alleen is het voor mij niet gemakkelijk veel later te gaan, heb thuis ook verplichtingen .

Comment

• :O wanneer komt inferno misschien dat ik dan ook toevallig langs kan komen

Comment

• Inferno = Mark Rippetoe brahs.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                              :O wanneer komt inferno misschien dat ik dan ook toevallig langs kan komen
                              Je hebt pas tijd na tentamens.

Comment

2.5 p/w of per training ? Dat betekend namelijk dat ik volgende week 2 dagen 55 pak. Tot nu toe raise ik elke training 2.5 maar ik weet zelf ook wel dat ik aan mijn max zit. Ik dacht dat je eerst 3 workouts op een rij hetzelfde gewicht moest proberen en dan pas deloaden.
                                Jawel, maar je hebt iets vreemds gedaan zag ik in #172 en in #180 had je in 2 sets een spotter nodig. Vandaar.

Overigens, ik ben om 16:00 klaar met werken en dan kom ik gelijk naar Delft vanuit Voorburg.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X